Meie e-poodi võivad kasutada kõik: meie praegused kliendid, uued kliendid, eraisikud, firmad jne. Registreeruma eraldi ei pea, vaid klikkige toodetel mida soovite tellida ja makske tellimus ära.
Kui soovite ka registreeruda, siis säilib Teie tellimuste ajalugu meie andmebaasis ja soovi korral saate kergesti korduvtellimuse teha oma kontole sisse logides.

Tellimiskord: 6 sammu ostu tegemiseks Hotellitarbed e-poest:
1. Pange soovitud kaup ostukorvi klikkides toote kõrval nupul "Lisa ostukorvi" (NB! Toodete arvu tellimuses saab hiljem kiiresti muuta "Ostukorvi" nupu all paremal üleval nurgas, kus saab käsitsi sisestada soovitud koguse).
2. Ostu sooritamiseks klikkige üleval menüüs nuppu "Ostukorv".


3. Ostu vormistamise käigus kirjutage korrektne tellija ja tarneaadress ning määrake kohaletoimetamise viis.
4. Kinnitage tellimus ja makske ära enda soovitud pangalingi kaudu (Arvega saab maksta ainult varem registreerunud klient, kellele oleme arvega maksmise võimaluse meie koduleheküljel avanud. Selleks palume pöörduda meie müügiosakonna poole).
5. Peale maksmist saate mõne minuti jooksul e-kirja maksmise ja tellimuse vastuvõtmise kohta.
6. Peale raha laekumist Hotellitarbed kontole komplekteerime ja lähetame Teie tellimuse valitud kohaletoimetamise viisi kaudu. Täpsemalt transpordist saate lugeda siit:"Kauba kohaletoimetamine". Originaalarve tuleb koos kaubaga kaasa.

E-poes on kõik hinnad ilma käibemaksuta.

Kohaletoimetamine (lühidalt):
Üle Eesti tasuta tellimustele alates 60 EUR+km.
Kui alla 60 EUR+km/tellimus siis vastavalt valikule lisandub kas 6 EUR+km/kord kulleri eest või 3,5 EUR+km/kord Smartposti pakiautomaadi tasu.
Transporditasu ei lisandu, kui klient tuleb ise tellitud kaubale lattu järele (Leiva 3, Tallinn https://hotellitarbed.ee/et/content/9-kontakt).

Makstud tellimus on kliendile siduv.

Suurema tellimuse või koostöö puhul palun pöörduge meie müügiosakonna poole tel. 6 313 144 või e-mail info@hotellitarbed.ee .

Jälgi meid Facebookis